недеља, 25. децембар 2011.

Ceca Kitić: Dok smo mi u “Parovima”, bivša žena mog muža će nam čuvati decu


Novi serijal “Parova” počinje za samo nedelju dana. Produkcija Hepi televizije nam je obećala bolju sezonu od prošle, sa više intriga i zanimljivosti, ali su rekli da će se držati prvobitne ideje da je ovo pristojan i normalan rijaliti. Jedan od deset parova koji ulaze u kuću sledeće subote su naša najpoznatija rukometašica Ceca Kitić Magić i njen suprug Milan Magić. Oni su u ljubavi već pet godina, žive zajedno sa svojih petoro dece i veoma su srećna porodica. Koliko je zaista jak njihov brak pokazaće vreme. Bilo je parova, ne samo u ovom serijalu, čije veze nisu izdržale, ima i onih čije su ojačale, a njihova?



- Uopšte nismo razmišljali o tome, niti mi pada na pamet da moj brak može da ugrozi bilo šta. Jedni što Milana i mene može da ugrozi smo nas dvoje sami, neke naše stvari, naše svađe i gluposti koje kreću od toga da li je ova salveta tamno zelena ili svetlo zelena, i zašto on mora da se svađa sa svima u kolima i viče “magarac, magarac”, eto to su naše neke prepirke. On i ja verujemo u našu ljubav i znamo koliko je ona jaka, pa ja uopšte nisam razmišljala o tome na taj način – rekla je Ceca.

Ceca i Milan su svoje petoro dece poverili na čuvanje u sigurne ruke, kao i klub “Radnički” čiji je Milan Magić direktor:

- Dečica su u sigurnim rukama. Tu su moji roditelji, kao i Milanova bivša supruga. Moji roditelji su se priključili. Nama je veći problem klub od dece - nasmejala se Ceca i dodala:

- Imamo dvadeset devojaka, trenera i prvenstvo je u toku, doduše imamo mesec dana pauza posle Nove godine. Na dan kada mi ulazimo igra se jedna utakmica, pa još jedna, pa se nastavlja krajem januara. Mislim da će sve to funkcionisati kako treba i Hepi ima puno razumevanja. Da nismo sve sredili ne bi ni ušli. Prošle godine su nas zvali, ali smo imali previše posla i nismo prihvatili, ali sada smo našli vremena.

Čisto da održavamo duh predstojećih praznika, pitali smo Cecinog supruga Milana Magića koji je najlepši poklon koji je od svoje supruge dobio:

- Zato što je ona sa mnom – kao iz topa je odgovorio Milan sa velikim osmehom i dodao:
- Pokloni su relativna stvar, poklon može da traje, ali ne kao neka prava veza i ljubav koja je iskrena.

Na ovu rečenicu Ceca se raznežila i poljubila supruga pa tiho dodala:

- Ovo nije namešteno, da znate – pogledala ga ponovo i poljubila. Postavili smo Ceci isto pitanje:

- Ja sam u životu stvarno puno, puno poklona nadobijala, od Milana naravno svih pet godina, ali su meni, lično, nezaboravna putovanja. Mi se dogovrimo gde ćemo i uglavnom idemo tamo gde ja nisam bila. Milan je mnogo više putovao od mene, imao je prilike da vidi gradove kako dolikuje. I ja sam putovala, ali moja relacija je bila: aerodrom, hotel, hala i nazad. Tako da smo ovih pet godina putovali na mesta na kojima ja nisam bila, a volela sam odem, kao što je Meksiko, Kuba, i imala sam veliko zadovoljstvo da dve godine za redom moj rođendan provedemo u Parizu. Da li ima šta lepše i romantičnije?

Izvor: Press

Нема коментара:

Постави коментар