среда, 7. децембар 2011.

Ekrem: Igbala hoće u Parove ako dobro plate


Učesnik rijalitija "Farma" Ekrem Jevrić učestvovaće sa suprugom Igbalom u rijalitiju „Parovi" samo ako im organizatori dobro plate.



Zvezda Jutjuba potvrđuje da su ga zvali sa TV Hepi, ali tek pošto je „iz kompjutera" saznao da će se pojaviti u tom šou-u.

- Nije mi jasno kako to pišu na kompjuter da ću da idem, a ja se nisam čuo. Zvao me je tek juče neki čovek iz Beograda. Ja sam mu rekao da imam koncerte i da nastupam za Krismas u Juta. Igbala je za to, rekla je da hoće. Samo ako nam dobro plate - rekao je Ekrem za „Vijesti", i dodao da bi u šouu voleo da bude i Vesna Vukelić Vendi, zbog koje mu je, nakon učešća u „Farmi", brak bio u krizi.

- U taj rijaliti ćemo ja i Igbala i Vendi. Ona će da nam se meša u brak, mi ćemo da se svađamo malo i da se mirimo. I tako da pravimo šou - rekao je Jevrić.

Izvor: Press

Нема коментара:

Постави коментар