среда, 28. децембар 2011.

Parovi druga sezona - Ekrem: Igbala neće u Parove

Zvezda Jutjuba i učesnik rijalitija "Farma"Ekrem Jevrić i njegova supruga Igbala odustali su od ulaska u rijaliti „Parovi".



 - Neće mi žena! Kaže, cio svijet će da nas gleda kako pravimo ljubav ja i ti, onda ja neću tako da pristanem. Ja joj kažem da nije to to, a ona kaže jeste, to je to, šta drugo - rekao je Ekrem „Vijestima" i dodao da nije pametno „praviti ljubav" u emisiji.

- Oni će sve da snime, 24 časa kamere moraju da rade i ako je to stvarno, ne bi mog'o ni ja, znaš. Drugo je to kad ti ideš da spavaš sa ženom. Ona neće da je gleda cio svijet kako ja i ona vodimo ljubav, znaš? Oni su me juče zvali, daju mi hiljadu i po evra mene, hiljadu i po ženi. No, ja neću da pristanem. I tako, to je konačna odluka, jes, života mi - rekao je Ekrem Jevrić.

Izvor: Press

Нема коментара:

Постави коментар