четвртак, 15. децембар 2011.

Neša Galija: "Parovi" su retardirani! Ceca Kitić: Ulazim ako ponude više od Survajvera


Malo je onih koji su najavljivani za ovogodišnji rijaliti "Parovi" a da su pristali da uđu u vilu Laneta Gutovića. Toliko je priča kružilo oko učesnika novog serijala rijalitija "Parovi" na Hepi televiziji da nam je bilo teško da ih sve saberemo. A kada su novinari uspeli sve da ih pozovu i provere da li ulaze u luksuznu kuću ili ne - više njih je reklo da im ne pada na pamet nego što je onih koji su pristali.



Jedan od najavljenih kandidata za ulazak je Neša Galija, kako ga znamo, frontment niške grupe Galija: "Ne ulazim u kuću. Bila je ponuda ali je razgovor trajao svega tri sekunde i rekao sam im da mi ne pada na pamet da uđem. To je retardirano, ja to nikada ne bih uradio", rekao je.

Sledeća poznata ličnost na spisku je Goca Tržan: "Nije istina da ulazim u Parove", bila je kratka, ali smo je pitali da li razmišlja o eventualnom gostovanju na nekoliko dana kao Tijana Dapčević u prošlom serijalu: "Nikako. Ne bih se nikako pojavila tamo", odlučno je rekla.

Zatim, dva imena koja su najviše odudarala, Biljana Lukić i Ogi Radivojević. Na telefon je javila Bilja: "Istina je da smo pozvani, ali nismo prihvatili", rekla je nasmejana Biljana, a na pitanje da li postoje neki posebni uslovi pod kojima bi pristali da uđu u kuću: "Postoji. Ako bi nam sve oduzeli, sav novac i sve što imamo, ako bi nam uzeli decu i onda ne bismo imali ništa da izgubimo. Eventualno tada".

Na listi je i Ceca Kitić, najbolja rukometašica na svetu svih vremena. "Istina je da sam sa njima u pregovorima. Ništa nije dogovoreno, ali čim nešto bude sigurno, verujte mi da ću vam javiti. Imam ponudu od Parova ali čekam još odgovor od Survajvera. Više bih volela da odem u Survajver jer je to više moj fah, ali možda budem na oba, ili samo jednom. Međutim Survajver hoće za male pare, a sama dužina boravka tamo mi više odgovara nego u Parovima. Muž i ja imamo mnogo obaveza a i petoro dece nije malo. Videćemo", rekla je uvek vesela Ceca.

A videćemo ko će se zaista pojaviti na crenom tepihu po ulasku u "Parove"!

Izvor: Puls

Нема коментара:

Постави коментар